Program for Frivilligbørs '25
14. maj hos Danske Bank, Albani Torv 2, Odense C
16:00-16:20
CHECK-IN OG UDDELING AF MATERIALER
16:20-16:35
VELKOMST V. FRIVILLIGCENTER ODENSE OG DANSKE BANK OG INTRO TIL BØRSEN
16:35
ÅBNING AF BØRSEN V. LISA SIG OLESEN, NORDIC COMMUNITY DEVELOPMENT MANAGER, META
16:40-17:55
BØRSEN ER ÅBEN FOR AFTALER
17:55
AFSLUTNING
RET TIL ÆNDRINGER FORBEHOLDES
Synlighed på FrivilligBørs '25
Forbered jer ved at læse mere om de deltagende aktører der deltager i det online Børskatalog, “Ressourcebanken”
Hvordan synliggør i jer?
I får ved ankomsten udleveret et skilt med jeres deltagernummer på. Overvej forinden hvordan I ellers kan være synlige og genkendelige på FrivilligBørs ’25, så de der gerne vil lave en aftale med jer, lettere kan finde jer.
Hvis I har noget tøj, som kendetegner jer, er det selvfølgelig oplagt at tage det på. Det kunne være T-shirts, uniform, træningstøj eller en sjov udklædning el. lign, som synliggør hvem I er. I kan også overveje hvordan i, udover i Børskataloget, synliggør hvad I tilbyder og efterspørger på FrivilligBørsen fx ved hjælp af et skilt, som I kan have i hånden eller på kroppen. I er velkomne til at medbringe et visitkort / en lille folder, som I kan have med i lommen og dele ud til dem, I laver aftaler med.
Netværk – i bevægelse
Bemærk, at der ikke er mulighed for at have en stand, hænge plakater op på en væg eller tage en roll-up med. Det handler om at bevæge sig rundt og netværke med hinanden.
Måske I kan finde inspiration i billederne nedenfor.
Ved ankomsten
Ved ankomsten “tjekker i ind” og får udleveret jeres badge med deltagernummer og modtager praktisk info om Børsen. Deltagernummeret skal bæres synligt så de andre nemt kan finde jer (jeres deltagernummer fremgår af kataloget og på deltagerlisten)
Før Frivilligbørsen starter samles alle til en fælles introduktion af hvordan Frivilligbørsen foregår.
Børsens form
Når FrivilligBørsen ringes igang, har i 1 time og 15 minutter til at netværke og indgå aftaler om stort og småt.