Østre Stationsvej 15, 2. sal, 5000 Odense C

SoMe skolen – Session 2: Kreativ optimering af indhold på Facebook og Instagram

Gratis kursustilbud:
SoMe skole for frivillige foreninger

Ønsker din forening at blive bedre til at kommunikere med jeres forskellige målgrupper via Facebook og Instagram. Undervisningen er tilrettelagt så alle kan være med.

I samarbejde med Meta, kan vi tilbyde byens frivillige sociale foreninger dette unikke kursustilbud med 3 forskellige moduler, fordelt på 3 undervisningsgange i forår /sommer 2024.

OBS: Det er muligt at deltage i 1, 2 eller 3 moduler, afhængigt af din forenings behov og interesse.

Session 1: 29. maj kl. 16.15-18.15 (Borgernes Hus, lokale 3.5+3.6)
Session 2: 19. juni kl. 16.15-18.15 (Borgernes Hus, lokale 1.1)

Session 3: 28. august kl. 16.15-15 (Borgernes Hus, lokale 1.1)

OBS: Der er en særskilt tilmelding til hvert modul, se længere nede.

Underviseren: Jeppe Kjøgx, Certified Lead Trainer
Jeppe R. Kjøgx er Meta Certified Lead Trainer og har over 12 års erfaring med markedsføring på sociale medier. I dag er Jeppe selvstændig og ejer Kjøgx Kommunikation, hvor han både hjælper iværksættere godt i gang med markedsføring på sociale medier og guider store danske virksomheder til at optimere deres indsats. Jeppe har bl.a. en baggrund som Head of Social Media på kommunikationsbureauet Geelmuyden Kiese, og han har i løbet af sin karriere arbejdet med non-profit organisationer som Folkemødet, SOS Børnebyerne og Danmarks Indsamling. Jeppe er en af de førende eksperter indenfor sit felt, og han har bl.a. optrådt som oplægsholder på flere konferencer og i podcasts som Marketing Morgenmøde og Netværkshistorier. Han elsker alt ved markedsføring og kommunikation.

 

Session 2: Kreativ optimering af indhold på Facebook og Instagram
19. juni kl. 16.15-18.15 i Borgernes Hus

I ‘Kreativ optimering af indhold på Facebook og Instagram’
lærer du at skabe og optimere engagerende indhold til
Facebook og Instagram. Du bliver introduceret til best
practice for indhold, og hvordan du implementerer din viden.
Vi vil også udforske best practice for kreativ optimering og
værktøjer i Meta Business Suite, der gør dig i stand til at teste
og forbedre dit indhold.

I løbet af denne session vil deltagerne lære at:

● Identificere værktøjer og kreative formater, der
rummer potentialet til at skabe fællesskaber på
Facebook og Instagram.
● Bruge best practice til at skabe engagerende indhold
på Facebook og Instagram.
● Øge kendskabet til deres virksomhed og dens ydelser
gennem almindelige opslag, Stories, Reels og
Live-video.
● Teste og forbedre indholdets performance ved hjælp
af værktøjer i Meta Business Suite.

Målgruppe:
Begynder

Tilmelding:
Læs mere og tilmeld dig session 2 her (s.u. 10. juni kl. 12.00)

 

  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

Date

19 jun 2024

Time

16:15 - 18:15