Østre Stationsvej 15, 2. sal, 5000 Odense C

SoMe skolen – Session 3: Skab engagement i nonprofit-målgrupper

Gratis kursustilbud:
SoMe skole for frivillige foreninger

Ønsker din forening at blive bedre til at kommunikere med jeres forskellige målgrupper via Facebook og Instagram. Undervisningen er tilrettelagt så alle kan være med.

I samarbejde med Meta, kan vi tilbyde byens frivillige sociale foreninger dette unikke kursustilbud med 3 forskellige moduler, fordelt på 3 undervisningsgange i forår /sommer 2024.

OBS: Det er muligt at deltage i 1, 2 eller 3 moduler, afhængigt af din forenings behov og interesse.

Session 1: 29. maj kl. 16.15-18.15 (Borgernes Hus, lokale 3.5+3.6)
Session 2: 19. juni kl. 16.15-18.15 (Borgernes Hus, lokale 1.1)

Session 3: 28. august kl. 16.15-15 (Borgernes Hus, lokale 1.1)

OBS: Der er en særskilt tilmelding til hvert modul, se længere nede.

Underviseren: Jeppe Kjøgx, Certified Lead Trainer
Jeppe R. Kjøgx er Meta Certified Lead Trainer og har over 12 års erfaring med markedsføring på sociale medier. I dag er Jeppe selvstændig og ejer Kjøgx Kommunikation, hvor han både hjælper iværksættere godt i gang med markedsføring på sociale medier og guider store danske virksomheder til at optimere deres indsats. Jeppe har bl.a. en baggrund som Head of Social Media på kommunikationsbureauet Geelmuyden Kiese, og han har i løbet af sin karriere arbejdet med non-profit organisationer som Folkemødet, SOS Børnebyerne og Danmarks Indsamling. Jeppe er en af de førende eksperter indenfor sit felt, og han har bl.a. optrådt som oplægsholder på flere konferencer og i podcasts som Marketing Morgenmøde og Netværkshistorier. Han elsker alt ved markedsføring og kommunikation.

 

Session 3: Skab engagement i nonprofit-målgrupper
28. august kl. 16.15-18.15 i Borgernes Hus

Du får viden og færdigheder til effektivt at benytte
Meta-værktøjer i arbejdet med at engagere dig i meningsfulde
samtaler med dit publikum som nonprofitorganisation i
EMEA. Du lærer at opstille målbare KPI’er, optimere kreativt
indhold og skabe meningsfulde samtaler. Med denne indsigt
kan du udnytte styrken i Metas værktøjer til at maksimere din
nonprofits rækkevidde og skabe de meningsfulde resultater, I
er sat i verden for.

I løbet af denne session vil deltagerne lære at:

● Opstille målbare KPI’er der skaber retning for
marketingindsatsen.
● Optimere det kreative indhold ud fra best practice.
● Skabe meningsfulde samtaler, der øger engagementet
via opslag, Stories, Reels, video og Messenger.
● Forstå de Meta-værktøjer, der er tilgængelige for
nonprofitorganisationer i EMEA.

Målgruppe:
Let øvet

Tilmelding:
Læs mere og tilmeld dig session 3 her (s.u. 19. august kl. 12.00)

  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

Date

28 aug 2024

Time

16:15 - 18:15